گروه صنعتی گرمسال به منظور تولید محصولات صنعتی گرمازا از سال 1372 آغاز به کار نمود. موسسین این گروه که دارای تجربه ای 20 ساله در این صنعت و در کارخانه های گوناگون بودند اقدام به راه اندازی کارگاهی در منطقه شهر ری تهران نمودند.
از آغاز تفکر توسعه فضای کارگاهی و ارتقاء آن به کارخانه در اندیشه موسسین وجود داشت .این اندیشه به همراه خواست درونی و برنامه ریزی مدیران سازمان ظرف مدت زمان چند ساله به ثمر نشست و هم اکنون روند رو به رشد سازمان به صورت مستمر ادامه دارد و برنامه ریزی دقیق برای حرکت سازمان به سمت تعالی انجام شده است .پمحصولات گروه صنعتی گرمسال در گروه های بخاری های کارگاهی ، هیتر های صنعتی ، جت هیترهای قابل حمل ، یونیت هیترهای گازی و در آخر کولر آبی قرار می گیرند.
در هر گروه به تناسب نوع محصولات آن گروه ، ابعاد و مشخصات فنی گوناگون تعریف میشوند که قاعدتا کاربردهای متنوعی را به مصرف کنندگان هدیه می کند . اماکن عمومی ، رستورانها ، کارخانه ها و کارگاه های تولیدی ، فروشگاه های بزرگ ،پایانه های مسافربری ، فرودگاه ها و نمونه های بارز از اماکن مناسب برای استفاده از محصولات گرمایشی گروه گرمسال می باشند . اهداف 10ساله این شرکت این است که به عنوان برترین تولید کننده به لحاظ کیفی و کمی و رهبر بازار ایران منطقه خاورمیانه و آسیای میانه شناخته شود . همچنین سبد محصولات خود را گسترده تر نماید . سازمان به سمت تعالی و توسعه نظام مند و ساختاری در حوزه های گوناگون حرکت کند . صداقت ، احترام و درک متقابل ، مشارکت و کارگروهی و رعایت جنبه های زیست محیطی از موضوعات بسیار مهم و مورد تاکید و رعایت تمامی کارکنان است .
گروه صنعتی گرمسال با گرد آوری کارشناسان و متخصصین توانمند در واحد های گوناگون تولید ، دارای امکان و پتانسیل مناسبی در طراحی و تولید محصولات با سطح کیفی مطلوب و اطمینان و کارائی مثال زدنی است . واحد های فلزکاری ، برش کاری ، خم کاری ، نقطه کاری ، جوشکاری (آرگون ،برق ، CO2، هوا ،استیلن) ، شستشو ، خشک کن ، نقاشی ، مونتاژ و بسته بندی به عنوان واحد های زیر مجموعه مدیریت تولید در مراحل مختلف فرآیند تولید ، نقش متمایزی را ایفا می کنند .
همچنین واحد R&D کارخانه با انجام پژوهش های گوناگون و مستمر در جهت افزایش مزایا ، سهولت مصرف ، کاهش خطرات احتمالی و افزایش مزایا ، سهولت مصرف ، کاهش خطرات احتمالی و افزایش کاربردهای متنوع محصولات ، موجبات مناسبی را برای مدیران و برنامه ریزان تولید مهیا می نماید .
نتایج این پژوهشها مزیت های گوناگونی را به محصولات گروه گرمسال در مقایسه با رقبا اختصاص داده است نظیر :
1- دستگاه کنترل دمای محیط
2- دستگاه کنترل از راه دور
3- مصرف بسیار کم محصولات
4- توان خروجی بالا
5- اکسی پیلوت
6-تنوع محصولات
از آنجا که مدیران کارخانه به خوبی می دانند ، رضایت صرف و دلخوش بودن به وضعیت مطلوب کنونی ، موجبات خمودگی و عدم پیشرفت در سازمان را به وجود می آورد ، لذا بر بهبود مستمر و طراحی و توسعه امکانات و کاربرد های گوناگون در خصوص محصولات فعلی و تولیدی خلاقانه در ارتباط با محصولات جدید ، تاکیدی جدی و اساسی دارند . پاسخگویی به نیاز و خواسته مشتریان ، از موضوعات اساسی و دغدغه دهای همیشگی مدیران گرمسال محسوب می شود . به همین منظور واحد بازرگانی با انجام مطالعات گوناگون بازار و بررسی دقیق رفتار مصرف کنندگان نهایی در جریان آخرین تغییرات در ذائقه مصرف مشتریان قرار می گیرد و تعامیل بسیار نزدیک با واحد R&D موجبات ارتقاء و اعمال خواسته های مشتریان را در محصولات گروه گرمسال فراهم می نماید . توفیق در این مساله به گونه ای است که در چند سال گذشته ، موجبات صادرات محصولات گوناگون گروه به کشور های حوزه خلیج فارس و آسیای میانه فراهم شده لست و بخش بالایی از صادرات گروه به این کشورها اختصاص دارد .محصولات گروه صنعتی گرمسال از طریق شبکه توزیع نمایندگی سراسری در استانهای کشور ، در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان محترم قرار دارد .مدت زمان گارانتی 2 سال و خدمات پس از فروش محصولات شامل نصب و راه اندازی در مکان مشتری ، تعمیرات کلی یا جزئی محصولات ، تعویض قطعات یا سیستم های موجود در دستگاه می باشد.
طراحی سایت توسط دودکو